Sahabatku

Wednesday, October 31, 2012

Azam baru di akhir tahun

Assalamualaikum :)

Ingatkan sempat nak bercerita pasal semalam/tadi sebelum masuk ke hari ini..tengok jam dah 12.30am hehe..kira dah rabu la ni kan..

Tadi eh!! yer semalam yg baru jer berlalu saya dan kawan saya Fiona pergi berjogging kat Perdana Park Tanjung Aru..baru rasa nak insaf skit hehe..bila perasan cm tubuh badan agak bertambah jer..

Dengan ini nak umumkan azam saya..tak kira la hujung tahun ke apa nak gak azam baru haha..saya nak pastikan saya akan lakukan senaman sekurang-kurannya 3 kali sebulan..boleh ke??? kita tengok hehe..ni namanya pre-azam..haha..

Tapi kan yang tak bestnya kat tempat kami jogging tu ada bukak Secret Recipe baru..walaweh!! kena plak pergi jogging dengan orang yang boleh jd host JJCM habis la..masa kat jalan lg dah nampak signboard ada SR baru bukak dia dah meleleh air liur haha..
keluar kereta nak pengsan dah hidu bau sedap..baru berapa kalori terbakor p mengkedarah SR pulok dah kihkih..

Terbang melayang gak hampir RM30 sekali makan..hamboi la makan tak ingat dunya! bukan rm30 untuk 2 orang tp tu harga makanan sorang..

Lepas ni betul2 kena insaf..pegi jogging jangan bawa dompet lagi..kang cm bertambah dompet plak makin nipis miahaha..
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

5 comments:

BERT said...

moge trcpai azam bru tu ye hehe

misshannajr said...

@BERT InsyaAllah boleh hehe :)

ct cheery said...

yah,on the best!!!hehe

★ aIsyaH ★ said...

aiy0o..susah la cmtu..~hehe..

btw,gudlak k..^^

are_lin@yu said...

g jog kt na tu..hhehe..lama ayu tak g jog

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D