Sahabatku

Monday, September 17, 2012

Cuma ingin bersendirian

Assalamualaikum :)

Cuti dah habis..esok dah start kerja.

Tiga hari cuti saya duduk kat rumah jer..balik kampung tak..keluar berjalan-jalan pun tak..kecuali malam tadi pergi the last open house for this year kat rumah abang imran..best juga dapat jumpa dengan kawan-kawan kat tempat kerja lama..

Rasa sia-sia juga cuti tak buat apa-apa..rasa rindu nak balik kampung..rasa nak berjalan-jalan tapi takde mood..sebenarnya sya rasa kosong..kosong..macam lagu najwa latif la pulak :P

Mungkin ada ketikanya kita perlu masa untuk bersendirian..jauh dari stress kerja...tak jumpa orang yang sama setiap hari..sendiri dari keluarga..tapi bukan bermakna menjauhkan diri untuk selamanya..

Berfikir dan terus berfikir tentang diri sendiri..tentang masa depan..walaupun puas berfikir tapi last-last fikiran ntah ke mana..see!! nmpak tak ayat-ayat depress saya.. Ya Allah bantu la hambaMu ini..

Kalau menjauhkan diri seketika itu lebih baik untuk semua, ini la yang saya sedang lakukan..semoga keadaan menjadi lebih baik..wah! nampak macam ada masalah besar jer kan hehe..takde benda sebenarnya..ini hanya kata-kata merapu saya..

Ok la lega sikit bila dah TERluah sedikit kat sini.. :)
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

2 comments:

IntaNBerliaN said...

a'aa tu.. betoi.. kdg2 lkita pun perlukan masa utk bersendirian sambil berfikir..

misshannajr said...

@IntaNBerliaN sangat perlu kak..bg peluang kat diri sendiri untuk berfikir :)

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D