Sahabatku

Sunday, August 19, 2012

Pagi raya, terlajak tidur

Assalamualaikum :)

Selamat hari raya,
hari untuk kita bersuka ria,
lalalala.....

Korang mesti dah solat raya kan..dah start makan lemang..gigit-gigit rendang daging..oh sodapnya la..

Ni hah yang tengah menaip ni masih dok dalam keta lagi..dok sampe-sampe kapung lagi huhu..
Semalam saya pergi jemput adik dan kakak yang baru sampai dari Muar dan KL..last flight pulak tu uhu!

Tak nak la balik kampung terus malam tadi sebab mengantuk sangat nak drive jauh tak larat..so plan tidur dulu kemudia gerak jam 4.30am..sekali bangun semua terkunjat tengok jam dah 7am..uwawa..subuh pun dah tahap gajah putih kat thailand dah..

Memang mengantuk sangat..yelah malam td pun dapat tidur dah jam 2.30am..pergi makan lagi pepagi buta layan ayam goreng kepci..semua kebulur haha..

Banyak kali ayah kol semua pakat tak dengar,,miahaha,,habis la,,

Tapi takpe la kan..biar la beraya dalam keta pun yang penting selamat sampai..

Ok la Selamat hari raya uols..maaf zahir & zahir :D
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

4 comments:

Woofer Storm said...

slmt hari raya..maaf zahir dan batin yaa.

kuih raya jgn lupa pos ye.ehehee

Nurlyla said...

knangan raya :)

IntaNBerliaN said...

biar lambat asal selamat.. :-) kenangan yg patut dikenang sampai bila2 ni.. :-)

misz_eyza said...

ekekeke akibat keletihan sangat la tu kak sampai tak sedar jam berbunyi hihi..

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D