Sahabatku

Sunday, September 9, 2012

Baru keluar gua

Assalamualaikum :)

Hampir sebulan lamanya saya tinggalkan blog kecintaan ini..bukan sengaja tapi ntah la..lately rasa macam tak terkejar masa..banyak sangat benda kena hadap..

Hidup pun rasa macam tak ketahuan hala dah..minggu ni belum sempat lagi sapu rumah..oh! anak dara pemalas..takde la malas sangat tapi memang sibuk sangat dengan kerja dan benda-benda kecik hingga la hal besar..letih rasanya..mana dengan kerja sampai malam lagi..buat itu buat ini..rasa macam dah bosan pula nak kerja..

Jangankan nak hapdet blog, nak rehat lama-lama pun tak sempat..bila ada kesempatan nak buka blog mesti takde idea nak taip apa..last-last jenguk blog korang jer..

Ni pun menaip dalam kesengalan..bukan sengal sangat tapi kaki ni hahh rasa sengal semacam jer sebab tadi baru jer lepas join acara berjalan kaki 10,0000 step anjuran KKM secara serentak seluruh Malaysia..katanya nak masuk Malaysia book of record..jauh juga berjalan, hampir 7km..

Lepas acara jalan kaki, sambung pula sambutan aidilfitri kat Klinik..hehe saya join pertandingan memasak..saya masak rendang ayam, dapat la tempat ke-2 hehe..poyosss!

Kalau larat pasni nak buat entry pasal rendang ayam tu pulak...bukan apa just nak tunggu habis maghrib ingat nak tidur..lepas asar saya memang pantang tidur..kalau tak habis la 1 badan masuk angin..tak sanggup.
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

0 comments:

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D