Sahabatku

Wednesday, August 8, 2012

Anak Pakcik Awang HERO bagi saya

Assalamualaikum :)


Haip! sempat lagi nak hapdet blog lepas sahur ni hehe..

Malam tadi Azizul Hasni berentap dalam acara  keirin..walaupun tak tengok tv sebab tidur awal semalam dan yang paling penting kat umah ni takde tv pong hahahaa...tapi saya tahu berita ni kat facebook..

Kalau sebelum ni satu Malaysia kecoh sebab jaguh badminton kita LCW tak berjaya bawa balik pingat emas untuk Malaysia dan yang paling hangat sebab ramai yang kecewa tak dapat makan eskrem BR free..haha..tapi katanya jadi juga BR bagi eskrem free malam ni..so sila jauhkan diri dari kawasan yang ada jual BR kalau taknak sakit hati sebab jammed yang akan melampau :P

Bukan tak suka LCW, saya pun suka la kalau dia menang..we're Malaysian babe! kalau dia dapat harumkan nama negara mesti la kita happy kan..hepp..hepp horayyy!

Tapi anak pakcik Awang ni memang kesukaan hati saya..for me he's my HERO...walaweh! harus la speaking london kejap..dia kan kat sana sekarang hehe..

Azizul Hasni pun dah banyak harumkan nama negara..bukan dia jer tapi cyclist yang lain juga..mantap la dorang..dah la dia cute haha..motipp???

Semoga dia akan terus sukses dalam sukan berbasikal ni..dia pun muda lagi so ada banyak masa lagi nak melakar kejayaan..




p/s rasa nak tercabut jantung masa tengok dia lumba hehe..macam naruto :P




TERIMA KASIH SUDI BACA :)

1 comments:

IntaNBerliaN said...

akak xtgk plak.. tp time berita tu cam best je.. hihii

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D