Sahabatku

Tuesday, July 17, 2012

Susah sangat ke nak maafkan orang, kenapa saya ni?

Assalamualaikum :)


Mood berterabur dari tadi..ntah kenapa bila nampak jer seseorang tu terus hilang mood ntah larik pergi mana pon tak tahu..


Alkisahnya dulu saya ok dengan orang ni..hurm! walaupun memang jarang sangat jumpa tapi rasanya saya takde masalah dengan dia..malah anak dia pernah tumpang naik keta saya masa nak balik ke tempat belajar..penah juga tumpang tidur rumah saya macam bunyik mengungkit jer tu  ..kalau nak cakap tak memang tipu la kot..kalau dulu ikhlas tapi bila dia buat kita macamni "TER"ingat la semua benda...arghhh! benci..benci..ni semua kerja setan dok hasut :(


Pelik bila satu masa tu kat kenduri dia boleh buat derk jer kat saya..habis semua orang dia salam tapi kat saya dia buat tak tahu jer..oh! ok..paling tak tahan dia siap jeling pulak tu..gerammm sangat tengok dia..ingatkan saya jer perasan rupanya kakak saya pun dia buat camtu juga..aikss! pelik sungguh la..


Dari situ saya tak boleh nak lupa apa dia buat..kenapa?? sebab saya tak buat apa-apa dengan dia punn..dan ungkit lagi..rasanya walaupun sedikit sangat jasa saya tapi ada juga sedikit..kalau taknak balas pun at least jangan buat orang macamni..saya pun memang tak harap apa-apa balasan.


Dan tadi boleh pulak dia nak pinjam kereta sewa kami nak keluar katanya..watder!!!!


Sorry la puan..dah la tu kereta sewa yang sepenuhnya kami yang bertanggungjawab..dan tadi sket pun dia tak tegur saya..so maaf la yer..


Lepas balik tadi..masuk dalam toilet basuh muka bagai..sambil tengok dalam cermin saya rasa nak lempang kuat-kuat jer muka toyer saya ni..bukan sebab banyak jerawat..sebab suka sangat ikut cakap syaitan..kalah dengan pujuk rayu setan supaya tak maafkan orang tu..saya cuba cakap kat diri sendiri..benda kecik jer sila maafkan..tapi nampaknya saya masih tewas.. 




p/s Ya Allah tolong lembutkan hati hambaMu ini Ya Allah..aku bermohon :(




TERIMA KASIH SUDI BACA :)

2 comments:

IntaNBerliaN said...

sabar ye,.. tu lah.. kdg2 kita tewas dgn hasutan syaitan kan...

misshannajr said...

@IntaNBerliaN tu la..dah tahu tu hasutan syaitan tp ssh sgt nak lawan :(

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D