Sahabatku

Saturday, July 21, 2012

1 Ramadhan..ada yang tak puasa ker??

Assalamualaikum :)


Dah separuh hari posa ni ok tak?? ada yang monyok jer tu pesal pulak...hehe tak sempat bangun sahur ek..sekarang mula la gastrik segala..haha sabor la yer..sape suruh tak bangun sahur..padan muka uolss :P

Saya macam biasa jer..tapi hari ni memonteng..psttt!! jgn bagitau orang tau kihkih..

Tahu tak kalau lapar puasa dengan lapar "TAK" puasa lain sangat tau..rasa lapar sangat tak boleh tahan dah, padahal baru jer setengah hari.

Dok umah sensorang ni memang tak berapa nak meriah la kalau bab berbuka dan sahur ni..asalkan kenyang dah ok..kalau terlebih tenaga nak masak layan la juga ayam masak merah ke..kuih muih hehe..tapi selalunya memang tak berapa nak cukup tenaga la kihkih..

Baru perasan rupanya kat rumah ni takde stok kurma pun..selalu awal lagi dah beli..saya suka makan kurma masa sahur sebab boleh bagi energy sepanjang hari..kadang-kadang siap buat jus lagi..sodap!

Selamat menjalani ibadah puasa buat uolss! semoga kita semua dapat melakukan ibadah sebanyak mungkin di bulan yang mulia ini :D


p/s nak balik kg berbuka dengan family :)

TERIMA KASIH SUDI BACA :)

4 comments:

Cik Rongoks said...

hahahha..kurma yusof taiyob tu mmg sedap :)

selamat berpuasa ! ^^

•♥ Myra ♥• said...

hehehe...nak beli kurma yusof taiyob kene bisik :p

selamat berpose :)

misshannajr said...

@Cik Rongoks akak suka yg branch dates tu sedap tak manis sgt :)

misshannajr said...

@•♥ Myra ♥• mesti bisik sungguh2 tau haha..selamat berpose juga tuk awak :D

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D