Sahabatku

Saturday, July 7, 2012

Bukan Rezeki Saya

Assalamualaikum :)

Dah tengahari ek! sejuk ni macam mendung sikit cuaca, ingatkan masih pagi lagi hehe..

Malam tadi rasa ekcited sangat..
Kak Ida 1001 resepi ada komen kat blog ni..Wah! Kak ida jemput 14hb nanti kat restoran rebung milik Chef Ismail..kata kak ida saya tersenarai sebagai top 10 untuk wowww 1001 giveaway Alhamdulillah, tak sangka saya tersenarai juga walaupun saingan hebat-hebat belaka..

Tapiii....

Keterujaan saya tu cuma sementara sebab saya tak dapat nak datang ke majlis itu, ada banyak faktor saya tak boleh pergi..sebab saya dok jauh nunnnn kat Sabah hehe..jauh la sgt kan..pastu kebetulan pada hari yang sama saya akan fly ke Sarawak untuk hadiri majlis konvo adik lelaki kesayangan saya..
Kalau saya tak pergi Sarawak pun mungkin saya akan fikir banyak kali juga nak pergi sebab tau jelah tiket flight kalau dah last minute ni mahai sket..gaji pulak jenuh lagi nak tunggu kihkih...

Maka takde la peluang saya nak bertemu muka dengan kak ida dan para blogger lain kat sana nanti..InshaAllah kalau ada rezeki lain kali mungkin.

Apa pun saya redha jelah..apa nak buat kan..faktor geografi..erk! adeker!!!

Apa pun saya ucapkan banyak-banyak terima kasih la pada kak ida sebab anjurkan GA yang best ni..

Tahniah buat rakan-rakan blogger yang berjaya :D



p/s Allah yang tentukan rezeki kita :)
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

0 comments:

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D