Sahabatku

Thursday, April 5, 2012

Tak boleh tidur..kenapa ek?

Assalamualaikum :)

Dah 2.15am la sekarang..saya masih tak boleh tidur..macamni la selalu kalau saya keletihan memang susah nak lelapkan mata..tapi ni dah terlebih pula hingga pagi buta belum dapat tidur..mentang-mentang la esok cuti lagi hehe..saja la tu kannn..

Saya perasan ramai juga orang yang sama macam saya yang masih berjaga lewat malam ke awal pagi ni..aduuuhh!! ayat apa pula la ni kihkih..bila jenguk facebook masih ramai yang online..update status tak berhenti-henti..kat blog pun sama..ada jer yang up entry pagi-pagi ni..saya pun layan jer..waktu-waktu macamni laju kemain lagi broadband ni..

Korang tak rasa ke gaya tidur macamni akan memudaratkan kesihatan kita kalau dijadikan amalan..bahaya la rasanya kan..bayangkan la orang-orang yang insomnia tu nak sangat tidur tapi tak boleh tidur..akhirnya ada yang memilih untuk telan pil tidur..

Kerap kali juga saya terbaca dan terdengar cerita oleh insan-insan macamni..hidup mereka tertekan..akhirnya terpaksa berjumpa pakar kerana mula mengalami gangguan emosi..huhh! takut sgt..

korang tak takut ker????

dah jommm semua pakat-pakat shut down segala apa yang boleh connect dengan internet dan kita tidurrrr!!!

saya taknak stress sebab esok nak jumpa sorang lagi b\BFF saya :D

Haip! dah habis baca kan..cepat shut down! tiduuurr..



p/s cik mia tak payah pelawa..24 jam pun dia mampu tidur ~___~






TERIMA KASIH SUDI BACA :)

0 comments:

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D