Sahabatku

Friday, April 20, 2012

I'm Officially 28 Years Old!!

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah! syukur pada Allah yang maha esa sebab masih memberi peluang pada hambaNya yang kerdil ini untuk terus bernafas dan berkelana di bumi Allah yang luas ni..

Tanggal 19 April 1984, 28 tahun lepas saya dilahirkan kat dunia..disayangi..dijaga..dididik oleh kedua ibu bapa tersayang saya..hingga kini pun tetap seperti itu..walaupun ada orang dah melabel saya sebagai org tua..dan kadang-kadang ada yang pedih sikit nak dengar "anak dara tua" hehe..biar la...lebih baik dari anak takdara tua atau muda kan hehe..

Takde apa yang special pun semalam, saya pun tak biasa sangat celebrate birthday..semalam pergi makan kat pizza hut jer dengan geng saya..tu pun mmg dah plan lama cuma semalam jer baru sempat sebab saya asyik kerja malam..tapi tak sangka pula dorang buat suprise yang hampir-hampir buat saya menjerit sebab saya ni memang tak boleh kalau macam ada benda suspen haha.. bayangkan la masa tengah serius berborak hal kerja lampu kat row kami tiba2 off..semua orang terkejut..dan paling tak tahan saya sempat pula kutuk pizza hut tak bayar bill elektrik haha..dalam masa yang sama semua org buat muka cemas tengok kat belakang saya..saya mula la nak pindah duduk kat kerusi sebelah hahaha..padan muka boss saya..nasib baik saya tak lenyek dia..masa tu berdebar dah sebab macam ada bnda menakutkan jer..rasa tak sanggup jer nak toleh..aduhh! takkan la ada hantu pula kat pizza hut kan..last2 dengar orang nyanyi happy birthday baru la saya toleh hahahahaha...ciss! nangesss T____T terkejut plus tacing! kihkih..yang kelakar boss saya yang dok signal suh bawa keluar kek tu pun memang betul-betul terkejut juga..padan muka dorang!

Tadi kat klinik dapat lagi sebijik kek..tQ sgt walaupun baru jer kenal 2 minggu tapi dorang celebrate juga birthday saya hehe..tak dapat nak ambik gambar sebab tak bawa kamera..cantik sangat kek tu!

Dalam kegembiraan menyambut hari ulang tahun kelahiran saya paling terharu atas segala pengorbanan kedua orang tua saya dan juga semua ahli keluarga saya yang bersama-sama susah senang sejak saya mula melihat dunia..takkan ada pengganti kalian..

Buat sahabat-sahabat yang saya sayangi dan juga menyayangi saya...terima kasih juga atas segala kenangan indah yang korang berikan..doakan yang terbaik untuk saya tau :)


p/s semakin banyak nombor yang kita raikan semakin hampir kita ke garisan penamat!
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

5 comments:

Unknown said...

selamat hari ulang tahun!
bertambahnye usia , dekat nye kita padaNYA :)

semoga menjadi anak solehah , dan akan menemu jodoh yang terbaik olehNYA.insyaallah. may Allah bless u :) !!

Watierman said...

Assalamualaikum Dik hanna..Selamat Hari Ulang Tahun yang ke 28...walaupun sedikit lewat..nak wish jugak!!Moga Allah permudahkan segala urusan hidup Adik...murahkan rezeki...panjangkan umur dengan kesihatan yang baik...dan menjadi Anak yang Solehah buat kedua ayah & bonda...Amin!! Jodoh juga ketentuan darinya...Insyaalah...lambat atau cepat dengan izin darinya...Moga Allah meringankan Jodoh Adik dengan insan yang dapat menjadi ketua keluarga yang baik dan dapat membimbing ke arah yang diredhainya..Insyaallah Amin!

misshannajr said...

Keli~ tQ dik..semoga semuanya baik2 jer kan..

misshannajr said...

kak watie~ tQ so muchhhh kak..hehe..yup! semoga Allah permudahkan segalanya..Semoga akak sentiasa beroleh kebahagiaan :)

Pwincess sarah said...

selamat hari lahir kak..
umur akak sama ngan akak sarah.. hehe.. lahir tahun 84.. ^_^

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D