Sahabatku

Friday, March 30, 2012

Nasi Lemak Hijau..buat kali terakhir

Assalamualaikum :)


sob..sob.. T____T
Semalam offiacially hari terakhir saya kat tempat kerja..bukan berhenti kerja..pindah tempat kerja baru jer yang lebih dekat dengan rumah hehe..
Setahun lebih saya berkhidmat kat sana banyak kenangan pahit manis yang tercipta..sedih juga nak tinggalkan semuanya tapi kena kuat semangat la..cari pengalaman kat tempat baru pula..

Untuk kali yang terakhir saya sempat menjamu kawan-kawan breakfast nasi lemak hijau saya :)
Tak sempat nak snap gambar betul2 sebab kelam kabut nak susun dalam bekas..pastu nak turun bawah plak dengan tangan yang sarat..berkejar masa nak sampai awal kat tempat kerja..takkan nak MERAH kan punch card plak di last day ni hehe..akhirnya dapat snap masa dah dok kat dalam pinggan ready nak makan dah..tengok la tak sempat nak posing lawa..tapi yang penting sodap makkk!!

Hati happy sgt bila kawan-kawan suka makan..sebab takut tak cukup sya masak seperiuk lebih..hambek ko! ingatkan tak banyak..sekali bila dah masuk dalam bekas boleh plak jadi sampai 2 bekas..ketor tangan nak bawa bekas yang berat tu hehe..

Tak payah la share resepi ek! pasti korang-korang terror buat nasi lemak..lebih sedap dari hasil tangan saya ni kan :)
Kaler hijau tu original kaler pandan tau..takde tambah2 pewarna..Alhamdulillah kaler dia cantik..suka sangat!


p/s thx sebab sudi buat farewell party utk saya :)


TERIMA KASIH SUDI BACA :)

0 comments:

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D