Sahabatku

Saturday, February 18, 2012

Ingat nak suprise! tp tak tahan..haha

Assalamualaikum :)



Hye! uolss...ok taknak merapu meriban sebab nak cepat ni..nak merempit balik kg :D
Nak tayang hadiah yang saya akan sponsor untuk Pupel Mega GA
Ingat nak suprise kat korang hehe..suprise la sgt!! kihkih..biar la sapa yg dapat nnt tunjuk kan..tp hati ni gatal gak nak tunjuk haha...

Ok..kalau nak dapat salah satu dari hadiah yang banyaaakkkk tu kena la join ok..sempat lagi..29 Feb last kan..

Gud Luck korang!


p/s cantik tak? :P
s


TERIMA KASIH SUDI BACA :)

4 comments:

ezzamalik said...

wah dah join dah.
awak boleh jadi sponsor contest kami tak?
tiada paksaan^^

Pupel Liyana said...

lawa kakak :) suka sangat sebab kat sini susah nak dapat yang ada mutiara juntai2 ni hehe

misshannajr said...

ezzamalik~ hye dear! setakat ni belum lg rasa nak jd sponsor la dik..kena tunggu terbuka hati kot hehe

misshannajr said...

Pupel~ tQ hehe..suke ek! ala ni yg besa2 jer sya dapat beli sbb takde masa nak ke pasar kraf KK..kalau pupel dtg sana sure rambang mata tgk pearl yg cantik2 tu..sya tak minat hehe

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D