Sahabatku

Sunday, November 25, 2012

WALIku, impian belum kesampaian

Assalamualaikum :)


Gambar kat atas bukan gambar wali band versi kanak-kanak dan orang tua yer hehe..dan yg tecik 2 orang tu pun bukan wali yang saya maksudkan..yang hensem berbaju melayu hijau itu la WALI yang saya maksudkan..

Pasti seorang bapa akan lega jika dapat walikan anaknya..itu la yang ramai orang tua kata,,sebab tu la ramai parents yang risau dan susah hati jika ada anak mereka esp perempuan tak kahwin lagi pada umur yang sepatutnya kahwin hehe..takde la umur anak dara baru belasan tahun dah dok risau anak tak kahwin lagi..

Impian saya untuk melihat ayah saya mewalikan saya masa pernikahan saya nanti..tapi bila tu tak tahu..belum sampai jodoh lagi  :)

Bukan saja tak nak kahwin, tapi siapa la kita nak paksa-paksa benda yang belum nak berlaku lagi kan..saya sendiri tak cerewet sebenarnya..biar tak hensem macam ayah saya hehe yang penting baik dan beriman..

Sabar ek WALIKU..doakan anakmu ini :)


TERIMA KASIH SUDI BACA :)

4 comments:

IntaNBerliaN said...

akak dulu, ms nikah, suh abah yg nikahkan akak.. xnk wakil2.. bkn pe, akak pikir, nikah sekali je.. so, biarlah abah yg nikahkan.. lgpun nikah adalah antara kenangan terindah dlm hidup kita... dari kita dijaga oleh abah, lepas tu, dgn rela hati abah serahkan tggungjawah tu dekat suami kita ;-)

are_lin@yu said...

samalah ayu pn klu blh nk ayah walikan nanti..huhu

ct kektus said...

messti tiba waktunya nanti. hehee :)

Tihara said...

as salam

in shaa Allah..doa ibubapa tu mustajab...kadang2 jodoh datang secara tiba2 tau:)

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D