Sahabatku

Thursday, October 25, 2012

Salam AidilAdha semua..

Assalamualaikum :)

Macam tak terasa esok nak raya..takde buat apa-apa persiapan pun..baju memang tak buat la..malam ni kerja lagi..esok lepas subuh baru la merempit balik kg..nak balik malam ni dah jauh malam pulak..mula-mula berani tp takut pula haha..harap-harap esok tak lewat bangun lg macam raya puasa hari tu terlepas sembahyang raya..


Macamni la sambutan hari raya aidiladha kalau kat sabah..tak semeriah hari raya aidilfitri..kan best kalau meriah macam kat negeri-negeri pantai timur tu..dah la banyak daging masa ni boleh la masak macam-macam..tak macam raya puasa nak dapatkan daging pun susah.


Korang jangan makan daging banyak sangat pula tau! kang tak pasal-pasal tekanan darah semua naik haha! masa ni la unit kecemasan akan sentiasa penuh dengan manusia..yang penting kita sentiasa jaga kesihatan kita..

Salam AidilAdha buat semua sahabat alam maya saya..mohon ampun dan maaf..hati-hati dalam perjalanan dan semoga Allah sentiasa merahmati kalian..muaxxx! :)



TERIMA KASIH SUDI BACA :)

8 comments:

Cik Adieb said...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha~

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Selamat Hari Raya Aidiladha..^^


ct cheery said...

selamat hari raya aidiladha!!!!!

[PCL] said...

Salam Aidil Adha juga...kalu kat Sp Kedah nie..mriahnyab sesama keluarga jek sbb sambil masak2 sambil makan...

misshannajr said...

@Cik Adieb Selamat hari raya cik adieb..

misshannajr said...

@LiLy @ MaMaQiStInA selamat hari raya buat Qis sekeluarga :)

misshannajr said...

@ct cheery selamat hari raya aidiladha..semoga gembira selalu :)

misshannajr said...

@[PCL] selamat hari raya PCL..tu yg best tu dapat kumpul ramai2 huhu..meriah la..makan pun berselera jer :)

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D