Sahabatku

Friday, October 19, 2012

Aksi terlampau..pelik tapi??

Assalamualaikum :)


Nak tergelak pun ada tengok gambar ni..agak-agak la nak main pun bang..takkan la sampai tertidur kat tempat macamni..

Ni masa balik dari tadika la ni..banyak sangat main kan dah kepenatan..nasib baik tak jatuh dalam bonet..

Anak-anak sedara saya ni kalau dah main memang tak ingat apa la..geng keras dengan si kakak..tapi ini la buah hati kami..hanya ada 3 orang anak sedara setakat ni..rindu nak ada anak sedara kecik lagi hehe

TERIMA KASIH SUDI BACA :)

4 comments:

ct cheery said...

haha..letihnyer dia..

Ucu Faridah said...

ada tinggal jejak@peta tak kt kusyen tu...kalau ada alamat kena cucilah...
mcm2 gelagat budak cerdik ni....:)

misshannajr said...

@ct cheery kuat sgt main budak ni hehe

misshannajr said...

@Ucu Faridah takde la kot ucu hehe..mmg macam2 gelagat yg tak sangka2..

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D