Sahabatku

Friday, September 14, 2012

Mana satu nak peluk, dua-dua pun saya sayang

Assalamualaikum :)

Dah berapa malam saya asyik "tertidur" tanpa sempat buat persiapan..wah! gitu la kan princess nak tidur kena bersiap bagai..bagi penumbuk sebijik sedap gak ni kan hahaha..

Niat nak baring kejap jer nak hilangkan penat tapi last2 tertidur la sampai ke pagi,,


satu tabiat saya masa nak tidur mesti ada banyak bantal..kadang2 tu sampai 5, 6 biji bantal hehe..

Tapi yang menjadi buah hati saya dua bantal ni la..bak kata anak buah saya aluk-aluk dan pink-pink haha..ni mst dia masih pelat lagi..bantak pink tu dia panggil pink-pink dan bantal peluk tu aluk-aluk..

Kadang-kadang tak tahu mana satu nak peluk, sebab dua-dua pun best,,bila dah ada 2 ni msti cepat je lena..selalu pink2 saya akan peluk dan aluk-aluk saya letak kat kaki..best sangat..

Kalau dah anak buah saya datang rumah saya hurm! telan air liur la tengok 2 ni..tak dapat chance langsung nak peluk..dia dah chop awal-awal lagi hehe..

setakat ni saya masih setia dengan 2 kesayangan ni..dah bertahun..belum terdetik lagi nak curang haha..tapi bantal lain tu makin bertambah kat rumah ni..yelah family pun ramai,,sekali mai umah habis ada yang tidur tak berbantal..




TERIMA KASIH SUDI BACA :)

0 comments:

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D