Sahabatku

Friday, July 27, 2012

Rehat la buat entry gossip tu

Assalamualaikum :)

Boring pula la dok rumah tak buat apa ni..baring..tidur..makan..opss!! haha puasa yer..dok menghadap lappy jer la sambil-sambil dengar muzik alunan perut sendiri miahaha..berbunyik lebih pula perut arini mungkin dah kosong sebab diarrhea pagi tadi kot..takpe sabarrrr..


Bila dah dok menghadap lappy ni, line pun cemerlang gemilang jer sebab this is my territory kan..orang lain p kerja jd line tak busy sangat haha..camtu yer..memandai jer..benda yang saya paling suka adalah blogwalking merata-rata..terjah blog orang..sapa yang rajin hapdet tu mesti saya pergi punya..hehe


Masa BW tu tengok tajuk-tajuk menarik terus terjah la kan..tapi yang satu ni saya tahan hati taknak terjah biarpun gambar dan tajuk pun dah menarik untuk dibaca..yelah tu..baca gossip menarik la sangatkan!!


Ada kalanya saya tertarik juga la nak tahu perkembangan terkini retis-retis kita ni..sekadar baca jelah..nak komen lebih-lebih tu malas..


Ni nasihat saya..kalau boleh apa la salahnya berhenti dulu buat seketika sempena bulan yang mulia ni dari terus menyebarkan gossip-gossip yang kita tak tahu hujung pangkalnya..dan tak bawa faedah pun..kalau boleh bukan setakat bulan nu..tapi untuk seterusnya..


Kadang-kadang kita ni mudah termakan hasutan syaitan..cepat jer nak baca benda-benda yang tak berfaedah tu.


Memang la kalau buat cerita-cerita sensasi terutamanya pasal retis ramai la yang berduyun-duyun datang nak baca..traffic pun naik mendadak..

Kan lebih baik cerita benda-benda pekdah jer..tak pun cerita hal-hal biasa jer..hehe..







TERIMA KASIH SUDI BACA :)

2 comments:

IntaNBerliaN said...

a'aa betoi tu... kita tak tahu hujung pangkal... kalu xbetoi... x camne cite tu...

misshannajr said...

@IntaNBerliaN kalau boleh elakkan la kan :)

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D