Sahabatku

Tuesday, April 24, 2012

Jangan ganggu suami saya

Assalamualaikum :)


Tergelak jap bila tengok gambar ni!
Tengok jer muka makcik yang bersungguh-sungguh ni..sapa punya kerja la ni..ke memang betul-betul makcik ni punya kerja sendiri..kah kah kah!

Makcik..makcik...orang kata tepuk sebelah tangan takkan berbunyi kan..
Tak payah la nak salahkan sebelah pihak jer..
Orang takkan ganggu suami makcik tu kalau bukan sebab dia 24 jam online..
Lagipun sebagai suami dia patut la tahu mana yang boleh dan tak boleh..
selalunya si penganggu ni cuma main-main jer dan memang jenis yang takde komitment habis la....

Bukan...bukann...bukan hahaha..saya bukan spesies penganggu tau..
tu pendapat saya jer..
bukan sebab nak sokong orang perempuan..
memang la tak elok kan ganggu suami orang..
apa la faedahnya kacau orang..kang kena kat diri sendiri jangan marah la ye!

Yang penting masing-masing pandai jaga diri..
Nak online tu..buat cara online..jangan nak buat benda bukan-bukan..

sekian...babaaaiiiiiiiiiiiiiiiii...


p/s tersedak buah anggur bila ada org kata semoga bertambah anggun! Gulpp!! haha..terasa seperti nona roguy pula...sya taknak anggun..doakan saya supaya jadi sopan lagi baik :)

TERIMA KASIH SUDI BACA :)

2 comments:

Ini Kisah Tia said...

ingat kesan2 apa yang kita buat tu di kemudian hari nanti ..

IntaNBerliaN said...

xelok ganggu husband org kan.. :-)

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D