Sahabatku

Sunday, February 26, 2012

Nasi goreng buat tetamu dari kampung :D

Assalamualaikum :)


Pagi ni ada tetamu dari kampung..anak-anak sedara menagih janji nak pergi pantai hehe..dah lama dah janji dengan dorang, nak bagi rewards sebab rajin pergi sekolah..

Tapi disebabkan dorang ni tak sembuh sepenuhnya lagi dari demam dan flu jadi xde pantai kali ni..bawa dorang mandi manda kat swimming pool kat umah ni jer la..siap belikan pelampung lagi masuk dalam pakej reward sekali haha..kalau cmni pokai la mokcik wahai anak-anak kecil..

Semalam sempat pegi pasar malam beli barang2 dapur hehe..iye la dah lama tak berasap dapur mokcik hehe..harap oven jer yang berasap..

Pagi ni saya goreng nasi je..katanya nasi goreng kerabu haha..tak tahu la ada rupa ke tak nasi goreng kerabu saya ni..terpaksa buat dua versi..satu yang tak pedas untuk budak-budak dan satu yang pedasssss tuk wargatua haha..

Pasni nak p soping pulak..teman dorang soping jer..sya cuci mata jer!



p/s baru la meriah kalau ada org dtg kat umah ni


TERIMA KASIH SUDI BACA :)

2 comments:

Pupel Liyana said...

eh. warna warni lah nasi goreng tu, kak kita pun tak balik flu lagi, musim lah

misshannajr said...

Pupel~ saja suka tgk kaler camtu hehe..rasanya anak sedara tak suka bunga kantan tu..kena banyak minum air la pupel..pastu makan vit C cepat sembuh..InshaAllah :)

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D