Sahabatku

Sunday, February 26, 2012

Kedai Dobi itu buat saya bengang untuk kesekian kalinya..

Assalamualaikum :)

Terasa nak marah pulak malam2 ni..
Tahu tak hari tu ada hantar kain kat dobi area umah ni..
Masa ambik kain tu mana la nak check bagai kan..
sekali sampai umah tengok-tengok macam pelik la..sejak bila sya pakai seluar saiz L ni..
Ok fine mungkin tersilap masuk kot..
semalam pergi hantar lagi kat dobi yang sama sebab dah xde pilihan lain dah..kat situ jer paling dekat
Ada bgtau orang dobi tu hal terbagi seluar orang lain kat saya..orang tu cakap masa CNY tu hari dorang tak cukup pekerja so mungkin kelam kabut sket..baiklah! sya terima alasan tersebut..

Tapi sekali tadi bukak beg laundry saya nak susun kain dalam almari..
eh! macam tak penah pakai jer baju ni..sah..sah la bukan saya punya sebab baju tu mungkin staff KASTAM yang punya..siap ada tulis lagi kat baju tu..mentang-mentang la sya hantar uniform sya sekali yang iras-iras uniform kastam tu jadi dia ingat tu baju sya la gamaknya..aihhh!! geram sungguh la..
memang la bukan baju sya yang tersalah bagi kat orang..tapi nak menghantar balik tu pun dah jd satu kerja..lagipun mana sya perasan kot2 baju sya ada yg dah hilang agaknya..takkan la sya nak simpan pulak baju2 orang tu..kesian la kat depa, tu pun kalau depa perasan yang baju depa kurang sehelai..

siap la esok sya tak kira kena marah jugak dorang kali ni sebab cuai dan tak bertanggungjawab namanya..orang dah bayar tuk dapatkan servis kenapa taknka bagi yg terbaik..huhu..kembang kempis hidung dok taip N3 ni..


p/s sepupu sya cakap lain kali bawa-bawa la bertaubat basuh kain sendiri..kalau dah pergi kerja gelap balik umah pn dah gelap kdg-kdg tak larat..


TERIMA KASIH SUDI BACA :)

10 comments:

obi said...

wa setuju ckp sepupu lu.. heh..xpon bakar je dobi tu..

Cik Adieb said...

hmm , susah gak kan kalo hntr baju p dobi ni ...

nabila azmi said...

kalau kite..kite pun emo cmni..huhu...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Boleh plak diorg buat eja mcm tu..tak teliti..boleh menjatuhkan bisnes..

IntaNBerliaN said...

bahaya gak ni anto cuci kat dobi..

misshannajr said...

Obi~ takder lighter la nak bakor haha

misshannajr said...

Cik Adieb~ tu la pasal..mmg byk keburukan..

misshannajr said...

Nabila~ mmg emo sgt! semalam dah pergi marah dorang..tnya apa alasan kali ni terkebil2 nak jwb..

misshannajr said...

Lily~ tu la bah pasal..bgs2 ramai pelanggan lama2 hbs lari la tu

misshannajr said...

Intan~ kalau la ada org kat umah yg boleh angkat kain kalau hujan sya taknk la htr dobi..

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D