Sahabatku

Thursday, October 6, 2011

Cik Purplepinkypuff::follower sya yang ke-50

Assalamualaikum :)

Hepi jer rasanya bila ptg ni bukak blog tgk2 followers sya dah cecah angka 51...
kalo sebelum ni sya cuma letak target 50 followers dlm masa setahun, tp tak sangka plak dlm masa 3 bulan target dah tercapai..

Bukan gila follower tp seronok jgk la kan kalo ada org folo kita..bleh kenal2 kan..hehe..tipu la kan sapa tak nak org folo blog dia.. :P

Sya nak kenalkan follower sya yg ke-50.... cik purplepinkypuff... ni dia..kebetulan dia pon sabahan jgk mcm sya..uolss pun sya raikan sama..tQ sgt2 sbb sudi dtg ke blog ni dan sudi plak folo....sya akan jenjalan kat blog uolss k..

p/s sya sgt hargai follower sya..lobbb u olss!
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

3 comments:

Cik Purple Pinkypuff said...

hehehehehe.. trima kasih.. :D keep on blogging! :D pasni mst taget 100 follower sebulan okeh! :)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

yeay! tahniah cik pinkypurple.hihi~

misshannajr said...

Cik purple~~ Dui bah..ndak mampu rasanya dgn blog yg cuma ala kadar ni..mana la dpt tu 100 follower sebulan mcm kamu yg pemes sdh tu hehe..

cik librarian yg comey~~ yaeyy!! tahniah jgk utk semua followers sya..tQ sudi folo blog ni..love ur blog :D

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D