Sahabatku

Thursday, August 18, 2011

Dorang ni tak reti jaga anak ke?

Assalamualaikum :)

Hurm! masih terkejut lg...
td dapat sms dr my sis kat kg..dia bgtau mak dan bapak jatuh motor ptg td..
huhu..rasa takut nak baca habis msg tu..teruk ker?..apa dah jadi..huhu..
Alhamdulillah dorang ok..cuma ada luka sikit..tp hati ttp rasa tak senang..
biar pun cuma luka sikit tp org tua kan..kesian..
terus kol henpon bapa..tp adik yg angkat..
oh! mak bapa pegi terawih rupanya..harap2 semua akan ok..amin..

my sis bgtau rupanya dorang jatuh motor sbb kena langgar dgn motor lain..
yg geramnya motor tu budak2 yg bawa..budak sklh rndh lagi..aiks!!
dorang memotong terus terlanggar motor bapa..
dah tu dorang trs lari..tak tolong pun..mujur ada org lain yg tolong..

mcmana mak bapa boleh benarkan budak sekolah rendah lagi bawa motor..
apa jenis mak bapa dorang ni..
terlampau bg kebebasan?
tak kisah pasal anak2?
terlampau mewahkan anak?
apapun..mak bapa mcmni sebenarnya spoiledkan anak sendiri..
bayangkan apa yg jadi kat my parents td jadi kat anak dorang..
baru nak kecoh2 masa tu..
mak bapa mcmni mmg jenis tak syg anak..

masih geram lagi..huhu..tp percaya apa yang terjadi itu mungkin pasti ada hikmahnya..PASTI..InsyaAllah..

p/s bersyukur dapat ibu bapa yg terbaek
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

2 comments:

Zul Fattah said...

layan..
haha...

http://zulfattah.blogspot.com/

Zul Fattah said...

layan..
haha...

http://zulfattah.blogspot.com/

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D