Sahabatku

Saturday, July 23, 2011

Bila si gadis balik desa tercinta

Assalamualaikum..


hye uolss!!
buat apa tu..mst baru balik bersoping sakan ni..beli baju raya kan..x pun baru balik dr tgk muvie..smpi umah trs on pc dan berbelog..harus la rabun mata di kala umur msh muda kalo cm gitu kan---->pada yg x rabun scra semulajd yer ngeehh :P


saya sbg anak gadis desa cuma pergi kerja stgh hari sambil eskep pegi padang tgk hari sukan hospital kami..eskep kejap2 jer hehehe..pastu x melencong kemana2 dah..jalan terus menuju ke rumah ayahanda&bonda di desa terchenta..nk bgtau sgt diri tu mcm baik kan hahaha..bukan....sya sgt rndukan desa tercinta setelah x berjaya balik slma 1 mgu stgh..homesick la sgt..


skrg sgt bersenang lenang di rumah org tua sya..dlm masa beberapa jam jer dah berjaya buat byk bnda..borak2 dgn mak bapa..main dgn budak kecik 2 org tu---> bukan main sebenarnya..menyakat budak smpi kuar airmata hehehe..nanges la dorang sbb sya sorok mainan dorang..motip...balas dendam sbb blh plak drg letak belon bntuk muka upin ipin yg besar gedabak tu kat pintu bilik sya dlm keadaan tgh 
tergantung..120km sejam jantung sya berdegup..*tipu* hikhik...dan yg paling teruk dah habiskan sebuah novel dgn hnya sekali baring..


TERIMA KASIH SUDI BACA :)

0 comments:

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D