Sahabatku

Monday, October 1, 2012

Burger tepi jalan jer

Assalamualaikum :)

Korang suka makan burger tak? kalau diberi pilihan burger mana yang korang lebih suka..yang jual kat restoran fast food ke atau yang tepi jalan..ke suka mana-mana jer yang penting burger sebab memang jenis tolak kayu dan batu jer hahaha..gurau ok!

gambar curik..


Saya sendiri pun boleh la layan dua-dua..tapi masih belum masuk kategori seperti di atas miahaha..masih kenal mana burger dan mana batu okies!

Cuma kalau diberi pilihan memang saya akan pilih burger tepi jalan jer..lagi sedap dan ada feel tau..oh tak tahan tu makan burger pun nak feeling-feeling juga haha..yer makan sambil tutup mata dan habis mayonis dan sos kena kat hidung..cute kan saya!! tampor sebijik kang miahaha..

Memang berbeza la..dari segi rasa apatah lagi dari segi harga hikhik..kalau burger fastfood tu agak kering kan..rasa boleh sangkut kat anak tekak jer masa makan..

Saya sejak minggu lepas dah 2 bijik saya ngappp burger..habis la kolesterol sikit punya cantik reading lepas ni tersasar ke mana-mana..ok nak insaf la..malam semalam last untuk 1 bulan akan datang,,kalau mampu nak tahan la..

gambar curik juga..

Trademark saya kalau beli burger mesti tanak bawang...allergik sikit..pemusnah kelazatan burger tu sendiri..ni dah kira baik dah, kalau dulu tanak bawang..tanak sayur..untung brader jual burger tu hehe..kalau makan kat restoran tak boleh request..terpaksa la ambik masa soploh minit nak asingkan semua benda-benda tu..


TERIMA KASIH SUDI BACA :)

6 comments:

ct cheery said...

umm..sy pun more suka burger tepi jln.lg puas hati.tp klu gerai burger yg dekut bahan tu,sikit2x ja taruk...memang xsinggah dah pas tu.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

beger sedap...xkisah mn2 pun asal sedap hehehehe...tgk beger ni tingin pulak tetiba hehehe

IntaNBerliaN said...

oh tidakkkkk knp ada gambar beger yg besau xhengat tu.... akak tingin nak mkn tp kat sini xda jual pulak.. haihhh...

akak sk bwang sedap... hahahhah

misshannajr said...

@ct cheery hehe..ada juga yang kedekut ke..alo tak sonok la macam tu..tapi yg penting mmg lebih sedap :P

misshannajr said...

@Wanieys a.k.a IbuQalief kadang2 ada juga yang tak sedap..ntah la kenapa padahal bahan lebih kurang jer..yer saya pun teringin juga tp tak boleh dah sbb smlm baru makan lagi..kawan belanja hehe

misshannajr said...

@IntaNBerliaN kak ina..saya pun teringin juga miahaha..nak try makan burger bakar yang hot kat KL tu..yummmyyy..yummmy..rasa tanggal rahang makan beger besao camtu hehe..
suka bawang kalau masak..kalau mentah tak sedap kihkih

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D