Sahabatku

Thursday, July 5, 2012

Mungkin dah sampai masa..tapi saya tak ready!

Assalamualaikum :)

Saya pun pelik kenapa selera makan saya seperti tak boleh nak control langsung..bayangkan tengah hadap makanan pun boleh lagi terbayangkan makanan lain..saya tak pernah macamni tau..pernah juga tapi dok terbayang-bayang kejap pastu ok dah..ni tak selagi tak dapat makan selagi tu la dok terbayang-bayang..hahaha..dah macam pantun pulak dah..

Bak kata Johan rajalawak..perut dia bukan buncit tapi bengkak..hahaha...
macamtu la yang saya alami sekarang..perut saya bengkak..
saya tahu ini bukan la semata-mata sebab saya kuat makan..
tapi ada benda lain yang membesar kat dalam tu....opssss!! jangan dok pikiaq bukan-bukan noooo..
saya bukan mengandung oK! tapi mengandungi kihkih..

Seyes saya rasa cyst saya semakin membesar bila perut makin membesar dan ia kerap sakit..
ramai yang suruh saya buang jer..iyer kalau boleh buang macam buang sampah kat dalam tong sampah tu anytime beb! saya tak gentar..

Tapi ni nak kena buang..aduhhh kecut perut nak memikirkannya..

ok la tak boleh nak menaip dah...sakit perut kecut..



TERIMA KASIH SUDI BACA :)

2 comments:

Che Rosliza Che mat said...

oh ya ke...operatelah...lagi elok..

misshannajr said...

@Che Rosliza Che mat belum jumpa keberanian lg la kak..takootttt!!!

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D