Sahabatku

Friday, July 6, 2012

Mereka Mr & Mrs Chef saya

Assalamualaikum :)

Salam Jumaat..Alhamdulillah syukur Allah masih bagi kita peluang bernafas hingga ke hari ini..sempat untuk bertemu dengan hari Jumaat yang penuh keberkatan ini..Alhamdulilla :)

Saya ni dari kul 3.45am tak tidur, malam tadi sangat mengantuk tengah online p baring kejap pastu tertidur..solat Isya' tak buat lagi tu...adoiii la..nasib baik sempat solat tadi..dah alang-alang terjaga tu terus la sahur bagai kan..yelah imsak pun kul 4.30am..sempat la makan roti dengan 2 biji cheese tart hehe..pelahap sungguh kan.

Sementara nak tunggu siang lepas dah siap subuh semua malas pula nak tidur semula..mata pun tak mengantuk. Mungkin sebab tidur awal sangat semalam kot..lagipun takpe arini kan rehat awal, kul 11.30am dah rehat, kalau mengantuk boleh la tidur kejap lagipun malam ni pula kerja..

Sempat juga la saya round the world blogwalking tadi...tinggalkan jejak kat blog sahabat-sahabat...paling saya suka terjah mesti la blog masak-masak..tengah lapar pun boleh jd kenyang bila tengok juadah yang akak dan abg ni persembahkan..saya sangat salute dengan dorang..

Tiba-tiba dapat idea nak buat bloglist la untuk mereka..khas untuk Mr & Mrs Chef.
Bukan apa, senang saya nak tengok update terbaru mereka..tengah blur nak masak apa pun boleh dapat idea terus dri blog dorang..happpyyy sangat.

Tahu tak dari blog masakan ini la saya mula belajar masak hehe, walaupun tak sehebat mereka tapi sekadar tahu sedikit sebanyak pasal masakan tu dah memadai bagi saya..dulu apa itu spring form pun tak tahu..orang cakap meringue ingatkan apa kebenda la haha rupanya putih telur yang kena pukul..kesian putih telur tu sampai masuk wad kena pukul..samseng juga tau blogger masak-masak ni miahahaa!!! LOL

Dan untuk korang juga sebenarnya..mana la tau ada yang sudi jenguk kat blog picisan ni..lihat-lihat la kat sidebar saya tu..ada bloglist Mr & Mrs Chef..boleh buat rujukan untuk semua..yipppiee!



TERIMA KASIH SUDI BACA :)

0 comments:

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D