Sahabatku

Thursday, July 28, 2011

Segmen Miss Nadya :: Motif Kenal Blogger Lain


Korang..pesal la sya ni mcm meroyan plak asyik nak join contest la..segmen bagai kan hahaha..pelik pada diri sendiri...kali ni nak join plak segmen kenal mengenal antra kwn2 blogger yg cik nadya kita ni buat..mana tau dr sini dpt tmbh kwn okei jgk kan...jooOooommm kita serbu kat sini dan join sekali..
ok jomm kita berkenalan :D

Boleh panggil sya Hanna jer
dah tua dah..27 tahun dah ni..sila jgn panggil sya aunty okei ;P
sya orang sabah bah..pernah dtg sabah?

bah itu saja la pasal sya..hehe


TERIMA KASIH SUDI BACA :)

2 comments:

Miss Nadya said...

tengs sudi juin segmen ini yer..salam kenal..nad dari Pahang datang Sabah ni..hehe..nad dah promot blog Hanna kat sini..jom kenal blogger lain jugak..:)
6# Promote Segmen

misshannajr said...

alahai..akak x buat tajuk apa ek??? sorry

Post a Comment

tQ sebab sudi komen kat sini :D